Софтуер за сервизи

comsecpcservice16 150x150Comsec Service е уеб базиран електронен регистър на рекламации и сервизни поръчки за всякакъв вид техника

Плъгин Шаблони

Шаблони за Comsec PC ServiceПлъгин Шаблони за Comsec PC Service - създаване, редактиране и ползване на документи по Ваш дизайн

Плъгин Статистика

cpspluginstat 150x150Плъгин Статистика за Comsec PC Service, показващ графична статистика за дейността на сервиза

Плъгин Клиенти

clientsРедактиране на данните на клиентите на Comsec PC Service

Няколко идеи за добавки или модули.

More
12 Фев 2019 23:46 - 13 Фев 2019 00:03 #57 от Dimitar Papazov
Аз очаквах с нетърпение складовият модул :(
Относно опцията в настройки "Да се виждат ли цените от клиентите" дали може да се направи като две отделни опции?
Да се виждат цени, когато проверяват онлайн, и в издаването на оферти и протоколи.
Защото понякога правим доста често промени и се налага временно или за постоянно, при проверка онлайн на статуса от клиента да не излизат всички цени, за части, услуги и т.н. , да следят статуса просто. Но след спиране на опцията от настройки, цените не фигурират и в издаването на протокол или оферта, ако е необходимо да издадем нещо на момента.

Също така в графата Компоненти, услуги и разходи, дали може да се направи опцията разходи да е видима или невидима в протоколи, оферти и т.н.? Или ако има възможност да има нова опция сервизни разходи, която да не излиза в гореопоисаните случаи а само в поръчката?
Last edit: 13 Фев 2019 00:03 by Dimitar Papazov.

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Йордан Павлов
  • Йордан Павлов's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
More
10 Фев 2019 21:19 #56 от Йордан Павлов
Replied by Йордан Павлов on topic Няколко идеи за добавки или модули.
За сега сладовия модул е отложен, поради неяснотите около наредба H18 за изискванията към подобен вид софтуер.
Изпращането на съобщения през Viber вместо SMS е добра идея, но за сега търсим начин как да го направим.

Comsec Service - най-добрият уеб базиран софтуер за сервизи

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Светослав Стефанов
  • Светослав Стефанов's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
09 Фев 2019 08:05 #55 от Светослав Стефанов
Replied by Светослав Стефанов on topic Няколко идеи за добавки или модули.
А дали скоро ще има складов модул?

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Светослав Стефанов
  • Светослав Стефанов's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
12 Окт 2018 09:21 #52 от Светослав Стефанов
Replied by Светослав Стефанов on topic Няколко идеи за добавки или модули.
Повечето клиенти вече имат Viber или Facebook Messenger.Може ли да се добави известяване,за готова поръчка,през Viber или Facebook Messenger?
The following user(s) said Thank You: Иван Ботев

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Дамян Станчев
  • Дамян Станчев's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
15 Авг 2018 10:47 #51 от Дамян Станчев
Replied by Дамян Станчев on topic Няколко идеи за добавки или модули.
Здравейте! Ако може в раздел - Архив/Търсене да се добави критерии "търси по АДРЕС" (в нашия случай е търси по град, защото въвеждаме само града в полето адрес). Като по този критерии бихме могли да видим от кой град колко заявки сме изпълнили и съответно колко продажби.

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Йордан Павлов
  • Йордан Павлов's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
More
02 Май 2018 10:05 #48 от Йордан Павлов
Replied by Йордан Павлов on topic Няколко идеи за добавки или модули.

Елена Бъчварова писа: Въпрос - Как доказвам/виждам на коя дата е уведомен клиента, след като съм написала, че отговорно пазя машините до 30 дни след известяване за получаване и след тази дата не нося отговорност за непотърсени машини? Съответно и за начисляване на такса складиране - как доказвам този срок?


Можете да видите всяка промяна на което и да е поле в поръчката, включително кога е сложена отметка, че клиента е уведомен от бутона История. Записва се следния ред ": 02.05.2018 09:53 Administrator Клиентът е уведомен on " - което означава, че на еди коя си дата в еди колко си часа, служител с потребителско име Administrator в случая е сменил статуса на полето Клиента е уведомен на on ( отметка за ДА). Също, ако клиента сам е проверил статуса си, когато поръчката е била на статус Готова, ще се запише, че е бил уведомен Автоматично на дата, час и минута, в която го е направил.

Comsec Service - най-добрият уеб базиран софтуер за сервизи

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

The following user(s) said Thank You: Елена Бъчварова

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

Работно време

Понеделник
08:30 - 17:30
Вторник
08:30 - 17:30
Сряда
08:30 - 17:30
Четвъртък
08:30 - 17:30
Петък
08:30 - 17:30
Събота
Почивен ден
Неделя
Почивен ден

Бюлетин

QR връзка

QR-Code на страницата за отваряне с мобилни телефони