Софтуер за сервизи

comsecpcservice16 150x150Comsec PC Service е интернет базирана програма за управление на сервизи и сервизни поръчки за всякакъв вид техника

Плъгин Шаблони

Шаблони за Comsec PC ServiceПлъгин Шаблони за Comsec PC Service - създаване, редактиране и ползване на документи по Ваш дизайн

Плъгин Статистика

cpspluginstat 150x150Плъгин Статистика за Comsec PC Service, показващ графична статистика за дейността на сервиза

Плъгин Клиенти

clientsРедактиране на данните на клиентите на Comsec PC Service

Няколко идеи за добавки или модули.

  • Светослав Стефанов
  • Светослав Стефанов's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
12 Окт 2018 09:21 #52 от Светослав Стефанов
Replied by Светослав Стефанов on topic Няколко идеи за добавки или модули.
Повечето клиенти вече имат Viber или Facebook Messenger.Може ли да се добави известяване,за готова поръчка,през Viber или Facebook Messenger?

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Дамян Станчев
  • Дамян Станчев's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
15 Авг 2018 10:47 #51 от Дамян Станчев
Replied by Дамян Станчев on topic Няколко идеи за добавки или модули.
Здравейте! Ако може в раздел - Архив/Търсене да се добави критерии "търси по АДРЕС" (в нашия случай е търси по град, защото въвеждаме само града в полето адрес). Като по този критерии бихме могли да видим от кой град колко заявки сме изпълнили и съответно колко продажби.

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Йордан Павлов
  • Йордан Павлов's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
More
02 Май 2018 10:05 #48 от Йордан Павлов
Replied by Йордан Павлов on topic Няколко идеи за добавки или модули.

Елена Бъчварова писа: Въпрос - Как доказвам/виждам на коя дата е уведомен клиента, след като съм написала, че отговорно пазя машините до 30 дни след известяване за получаване и след тази дата не нося отговорност за непотърсени машини? Съответно и за начисляване на такса складиране - как доказвам този срок?


Можете да видите всяка промяна на което и да е поле в поръчката, включително кога е сложена отметка, че клиента е уведомен от бутона История. Записва се следния ред ": 02.05.2018 09:53 Administrator Клиентът е уведомен on " - което означава, че на еди коя си дата в еди колко си часа, служител с потребителско име Administrator в случая е сменил статуса на полето Клиента е уведомен на on ( отметка за ДА). Също, ако клиента сам е проверил статуса си, когато поръчката е била на статус Готова, ще се запише, че е бил уведомен Автоматично на дата, час и минута, в която го е направил.

Comsec Service - най-добрият уеб базиран софтуер за сервизи

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

The following user(s) said Thank You: Елена Бъчварова

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Елена Бъчварова
  • Елена Бъчварова's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
02 Май 2018 09:36 #47 от Елена Бъчварова
Replied by Елена Бъчварова on topic Няколко идеи за добавки или модули.
Въпрос - Как доказвам/виждам на коя дата е уведомен клиента, след като съм написала, че отговорно пазя машините до 30 дни след известяване за получаване и след тази дата не нося отговорност за непотърсени машини? Съответно и за начисляване на такса складиране - как доказвам този срок?

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Елена Бъчварова
  • Елена Бъчварова's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
24 Апр 2018 09:54 #45 от Елена Бъчварова
Replied by Елена Бъчварова on topic Няколко идеи за добавки или модули.
Под липсва наименование имах предвид в частта вложени компоненти, но бързо го пригодих за своите нужди. Тъй като в случая за ремонт на една водоструйка не се описват серийни номера на частите, а само каталожни номера.
Прилагам снимка за онагледяване на един друг вид сервизна дейност, различна от компютри.

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Йордан Павлов
  • Йордан Павлов's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
More
24 Апр 2018 09:28 #44 от Йордан Павлов
Replied by Йордан Павлов on topic Няколко идеи за добавки или модули.

Елена Бъчварова писа: 1. Опция за разпечатване на вложените части и труд за да може лесно да се пренесе към складовата програма където се пише фактурата на клиента.

В момента се разработва нов модул - Склад и Магазин, в който тази опция ще я има, както и възможност да се заприхождават фактури, протоколи и гаранционни карти и да се създаде база с налични компоненти със серийни номера и партиди, от които ще може да се избира кой компонент с кой сериен номер е включен в дадена поръчка. Ще можете да издавате и фактури директно от новия модул и да ги изпращате по e-mail на клиентите в PDF формат.
Ще има и експорт на данните от издадените фактури в XML формат към външни счетоводни програми.
За сега не смея да дам предполагаем срок, когато модула ще е готов,но се работи усилено по него.

Comsec Service - най-добрият уеб базиран софтуер за сервизи
The following user(s) said Thank You: Елена Бъчварова, Светослав Стефанов

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

Работно време

Понеделник
08:30 - 17:30
Вторник
08:30 - 17:30
Сряда
08:30 - 17:30
Четвъртък
08:30 - 17:30
Петък
08:30 - 17:30
Събота
Почивен ден
Неделя
Почивен ден

Бюлетин

QR връзка

QR-Code на страницата за отваряне с мобилни телефони