Софтуер за сервизи

comsecpcservice16 150x150Comsec Service е уеб базиран електронен регистър на рекламации и сервизни поръчки за всякакъв вид техника

Плъгин Шаблони

Шаблони за Comsec PC ServiceПлъгин Шаблони за Comsec PC Service - създаване, редактиране и ползване на документи по Ваш дизайн

Плъгин Статистика

cpspluginstat 150x150Плъгин Статистика за Comsec PC Service, показващ графична статистика за дейността на сервиза

Плъгин Клиенти

clientsРедактиране на данните на клиентите на Comsec PC Service

Няколко идеи за добавки или модули.

  • Елена Бъчварова
  • Елена Бъчварова's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
03 Апр 2018 17:09 #40 от Елена Бъчварова
Replied by Елена Бъчварова on topic Няколко идеи за добавки или модули.
1. Опция за разпечатване на вложените части и труд за да може лесно да се пренесе към складовата програма където се пише фактурата на клиента.
2. Липсва наименование на частта. Освен номенклатурен номер, сериен номер е хубаво да има наименование.
The following user(s) said Thank You: Светослав Стефанов

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

  • Николай Калчев
  • Николай Калчев's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
04 Фев 2018 21:16 #37 от Николай Калчев
Няколко идеи за добавки или модули. was created by Николай Калчев
Здравейте,

Имам няколко идеи за добавки или модули, които смятам че и на другите клиенти ще им харесат и ще ги ползват. Може и да са модули.
1. Календар със запазване на час за посещения при клиент или ден в който ще си донесе компютъра за ремонт. – Също така там може да се въвеждат и други неща като на пример кога се очаква доставка на дадени части и т.н. Може да се направи част от календара да се вижда от клиента или да са два календара един за вътрешно и един за външно ползване.
2. Да се направи форма за заявка от клиента за посещение или ден в който да си донесе компютъра за ремонт с опция да си описва проблема и т.н. Да може да се прави препратка от сайта на сервиза към тази форма.
3. Във формата за поръчка да се добави от полето „От фирма“ да има поле Булстат.
4. Помня че има модул „Клиенти“ в него може да се добави да се вижда, кои клиент какви компютри има (Това да може да се добавя от там или да взима тези данни от поръчките му). Ако компютъра е лаптоп да се пише модела и да има опция да му се въведе: процесора, каква му е RAM памета (Големина и модел), какъв е диска (Големина и модел) и прякор на компютъра ако има два еднакви. Ако е стационарен компютър отново същото за да може да се виждат тези всички неща и колко има всеки клиент/фирма.
5. Също така в модул „Клиенти“ може да се добави и какви: принтери (Марка и консумативи), сървъри (По възможност за добавяне на динамични колони за въвеждане на информация), какви рутери и суичове има (Марка и модел) и списък с гаранционни карти издадени от сервиза.
6. Да има възможност за промяна или въвеждане на нови статуси в поръчката това ще е добре като цяло а и ако някои има час за носене на компютър или посещение ще е добре ако има календар в софтуера да се отразява и там.

За толкова неща се сетих за сега. Надявам се да има коментари и от други клиенти на този софтуер за да видим дали тези идеи ще се харесат и дали са добри.
The following user(s) said Thank You: Йордан Павлов

Please Вход or Регистрация to join the conversation.

Работно време

Понеделник
08:30 - 17:30
Вторник
08:30 - 17:30
Сряда
08:30 - 17:30
Четвъртък
08:30 - 17:30
Петък
08:30 - 17:30
Събота
Почивен ден
Неделя
Почивен ден

Бюлетин

QR връзка

QR-Code на страницата за отваряне с мобилни телефони